Sova

Hola, nu har jag tvättat bort mitt smink.
Jag var ju och handlade idag så jag mötte Bella halv 2 och sen åkte vi direkt in till stan.
Så vid en utav hissarna i centralen var det fullt med turister och dom stog och tog kort på hissen? xD
Men sen gick vi till Punkt Shop och köpte min piercing :D
Sen när vi skulel till Gina hade nån sparkat ner en glasruta från högsta våningen på ett kontor men ingen fick den på sig som tur va.
Och sen när vi va inne på gina köpte jag ett par leggins.
Sen gick vi till BikBok och letade efetr en tjocktröja men alla som jag gillade fanns bara i L eller i XL så..
Men vi gick ner till Carlings och där hittade jag en tröja.
Så jag blev riktigt nöjd.
När vi skulle äta gick vi in på varje donken som vi såg men alla va fulla..
Så vi gick till den uppe vid centralen och där hittade vi ett bord med 4 stolar så det kom 2 killar och frågade om dom fick sitta med oss, och dom pratade om att donken borde sälja sprit för dom som ville ha.
Haha så vi satt och garvade åt att dom diskutera de.
Och sen åkte vi hem.
När jag kom hem mötte jag Amanda och Ida sen gick vi ut så vi kollade på bandy.
Senare efter att alla hade ätit gick vi ner till ulv och där va nästan alla orkar inte skriva namn.
Men jag ska ha på mig kläderna imorrn så det kommer komma som dagens outfit för jag orkar inte ta bild på de nu.
Nu ska jag kolla å tv.
Hejdå <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0