Ska ha en mys kväll med mamma

Hola!
Nu har jag skrivit av mig lite i mitt inlägg som jga skrev nyss.
Jag ska gå ner och köpa chips tror jag eller glass, för jag och min mamma ska ha en mys kväll och kolla på nån skräckfilm :p
Idag har det varit ganska roligt i skolan jag vet inte varför men jag har varit glad iallafall.
På bilden idag satt jag med Michaela och båda sa att vi va klara men våran lärare kom helatiden och bah: Ja fint, men du kanske ska färglägga himlen lite mer?
Och när jag va klar med det.
Du kanske ska färglägga gräset lite mer?
Jaja, och sen när jag va klar med det.
Jätte fint men du kan ju göra det.
Så höll hon på i en halvtimme, och sen när jag hade gjort allt så kolla hon på mig och bah: men du kanske..
Nej! Jag är nöjd med bilden så.
Haha ni skulle ha sett hennes min xD
Men jag ska dra och handla nu.
Puss <3

Era ord
Postat av: isabelle ådelid

fin blogg emeli o förrstår dej du har gjort alt mot hhenne men va får du tilbaka en spark i magen inte sjust ass men kolla in min blogg

2009-09-22 @ 19:15:02
URL: http://adelid.blogg.se/

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0