INgen rubrik

fullständigt namn : Emelie Maria Aino Vesterberg
födelsedatum : 94/11/01
ögon färg : Blå
syskon : Alex Leia Gordon
mamma eller pappa : Båda
bästis : Har flera
bästa släkting : Stephanie


helst och helst inte  : Helst sommar helst inte vinter (även fast jag fyller år på vintern)
dricker helst : Fanta exotic eller Cola
dricker helst inte : Sprit
äter helst : Donken, pannkakor eller pizza
äter helst inte : RIS !
har du helst på dej : Jeans och ett linne
har du helst inte på dej : Klänning
vem är du helst med : Kompisar
vem är du helst inte med : (?)

har du någonsin:
skolkat : Ja
ätit en hel tårta : Nej
kramat någon : Alltid
druckit sider : Ja
bränt dej : Ja jag gjorde de idag
varit uppe en hel natt : Många gånger
kysst en med samma kön : Kysst? Nej pussat

senaste :
telefon samtalet : Therese
smset : Ivan
du kramade : Ida
drömde om : Att jag fastnade i hissen :s
pussade : Ida alltså på kinden
tog ett foto på : På mig själv
tv programet du såg på : CSI

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0