Hyper?

Hola!
Igår efter skolan träffade vi Mirre ese Gianella Yasse och Nadja och sen kollade vi på när Jojjo dömde en match :D
Och Mirre va verkligen hyper igår haha.
Jag garva hela dan igår :p
Så vad ska man göra idag?
Vara med Ida och Amanda tror jag eller inte tror jag ska de, men jag vet inte vad vi ska göra..
Jag ska ta bilder idag för jag har inte lagt in bilder på länge.
Juste jag ska börja på fotboll igen :D jag saknar verkligen att spela..
Så jag ska hålla mig till oktober och sen ska jag prova på Streetdance och om jag vill börja på streetdance går jag på de och fotboll annars går jag på Fotboll och röstcoaching :)
Jag vill ju gå på alla 3 saker egentligen men de blir för mycke med allt...
Men jag ska kolla efter ett par jeans nu.
Hejdå <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0