Förlåt

Hej, förlåt för att jag inte skrev igår men jag ska berätta om min dag.
Igår vakande jag försent så jag sprang upp och klädde på mig sen sprang jag till skolan.
Sen hade vi engelska och det var jobbigt som vanligt eller långtråkigt, så jag och Natalie skulle kasta pappersbitar på Hanad men jag råkade pricka Ronny och det är en HON! haha.
Så hon kollade på mig med en jätte arg blick och bah; Men det där va väl onödigt!
Haha och jag började asgarva såklart.
Sen hade vi Hemkunskap och då skulle vi göra fisk, och ostsås men vi gjorde våran egna ostsås och den blev inte såsig utan den blev precis som vanlig smält ost xD
Sen hade vi rast och då gick vi runt i skolan, sen kommer jag inte ihåg vad vi hade.
Men sen på idrotten skulle vi åka till jakan och simma, och jag fick VG i bröstsimm och VG i ryggsimm.
Sen skulle vi duka och där vet jag inte vad jag fick.
Sen när vi skulle hem mötte vi amanda sen kl.18.00 så åkte jag med Michaela till innebanyn.
Det va kul men jag tror inte att bandy är min grej :/
Så jag forträtter med fotboll från och med imorrn :)
Men nu ska jag äta frukost och fixa mig.
Puss <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0