Du vet

Jag läste på http://lillfrigren.blogg.se och jag har sagt det flera gånger att jag har struntat i allt som har hänt och bara lagt det bakom mig, men det går inte längre..
Jag har inte innset det förns nu, att jag mår jätte dåligt när du säger massa saker som säkert inte ens är sant.
Och jag har prata med dig och allt har varit bra men efter bara några dagar blir det samma sak igen så jag vet inte vad jag ska göra längre..
Jag har funnits där så jävla många gånger för dig men vad får man tillbaka?
Jo en spark rätt i magen, så känns det för mig när du gör som du gör..
Men jag tänker inte skriva mer om det nu för jag vill inte sitta och tänka på det och förstöra resten av min dag.
Du vet själv vem du är så..

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0