Hiss/Diss



Julafton - Jag är väl ganska tidig med att prata om julen, men alla älsakr väl julafton?
Det är en speciell känsla och alla samlas framför tv:n och kollar på Kalle Anka, men bästa är när man får öppna julklapparna ;p

Stephen King - Har nån sett hans filmer? Ni kan söka på internet annars.Han har bla gjort jurkyrkogården, och jag kan stava djur men den stavas så.. Men hans böcker såå mycke bättre än filmerna.

BikBok - Jag har alltid tyckt att BikBok har varit en stil som inte passar mig, men nu går jag dit varje gång jag har pengar. Dom har så snygga kläder, men ibland kan det vara lite överdrivet enligt mig.




Folk som inte kan stå för det dom har gjort - Är det bara jag som blir irriterad på folk som låtsas som ingenting när man säger åt dom eller nåt? Eller om dom har gjort nåt och dom inte kan stå för det?
För man ska väl ändå stå för det man har gjort.

Vinter - Det är jättekul första gången de snöar då är det lite speciellt, men efter ett tag tröttnar man. Man är inte ute lika länge för det är så kallt, man kan inte gå ut med en t-shirt utan man måste ha på sig varma kläder..
Och så blir man förkyld helatiden..

Prov - Varje vecka har vi läxor det är precis som vanligt men sen ska vi ha prov också, så vi måste göra allt samtidigt, läxa och prov.
Proven är ju viktiga så varför kan vi inte få skippa läxorna den veckan?
Det blir så stressigt..


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0