Godmorgon

Hej, förlåt för att jag inte skrev igår men jag orkade inte:/
Men igår började jag 08.10 så de va bara att gå upp och fixa sig direkt när man vakna.
Och så hade vi spanska på morgonen, och efter det hade vi engeslak-prov..
Jag vet inte hur det gick och jag vill ju inte hoppas på nåt speciellt men jag tror att det blir VG iallafall eftersom jag kunde det mesta.
Sen efter det va de hemkunskap och då va jag men Hannah och Pontus, vi skulle göra pasta och tomatsås.
Och det alldeles för mycke morötter hahah så det smaka ush.
Men sen efter de på rasten va jag men Natalie och Eve i centrum och åt en toast.
Men jag hoppar över alla lektioner.
Sen senare på dan va de idrott då hade vi Örjan och spelade bandy :p
Efter de gick vi och kollade på killarnas DM.
Dom körde mot sämsta laget xD
Det stog typ 9-0 och dom i andra laget gjorde mål.
Så dom stog typ och hoppade på varandra xD
Men jag tror att matchen slutade 12-1 eller nåt?
Sen gick jag en bit med Emelie för hon skulle till bussen.
Jag va inte ute igår för jag har haft så ont i ryggen ett tag..
Men jag kollade på Ugly Betty och desperet Houswifes skit bra.
Men jag ska fixa mig nu.
Puss <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0