Skola...

Heej!
Som de står i rubriken så har jag varit i skolan som alla andra dagar...
Först hade vi spanska kl 08.10!!! åh jag orkar inte ens gå till skolan så tidigt..
Och sen efter de hade vi Sv och då skulle vi redovisa våra intervjuer med våra kompisar, och nu i början har vi tjej och kill grupper så först brukar tjejerna eller killarna gå in i klassrummet och sen tjejerna men vi måste göra det inför hela klassen sen.
Och sen hade vi NO och då skulle vi göra labboration, de gick ganska bra ända tills jag skulle gå till oskar och fråga en sak och medans så höll jag i ett provrör som man hade bränt på och sen råkade nån putta till mig så jag råka sätta ner provröret på mina fingrar så nnu har jag två brännblåsor på mina fingrar :(
Vi hade klassråd också men vi gjorde inte så mycke där.
Och sen efter lunchen hade vi SO och då skrev vi på våra uppsatser " min jorden runt resa "
Så de va ganska kul också.
Sen när vi hade slutat gick jag och ida hem till mig och kollade på tv och väntade på att amanda skulle messa oss för vi skulle möta henne.
Och sen mötte vi henne och alla andra som jag alltid är med jag orkar inte skriva alla namn :p
Men a så nu har jag gjort läxor mm.
Nu ska jag äta.
Adios!

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0