såå sant

Tjejen:Hej!                                                                                                                    
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu
Tjejen:Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej vad har du fått det ifrån? Bara tanken gör mig att må dåligt.
Tjejen:Älskar du mig?
Killen; Självklart alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig nångång?
Killen: Nej aldrig varför frågar du ens?
Tjejen:Vill du kyssa mig?
Killen:Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner ju mig.
Tjejen:Kan jag lita på dig?
Killen:Ja älskling
Tjejen:Älskling.

När killen tröttnat på tjejen.....
Nu läser du nerifrån upp.

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0