NU blir de data igen

Hej, jag har inte data förbud längre :D
Idag hade vi orientering -.-
Så jag gick med Malin och Ellen.
Vi gick första 3 kontrollerna på typ 20 min ochs en när vi skulle ta den 7:e gick vi vilse i skogen!
Vi gick vid nån stig som var jätte trång och sen började Ellen såklart börja snacka om den där kvinnan som hade hängt sig i en skog och några 6:or i våran skola hade hittat henne eller en sexa men iallafall.
Sen blev jag skit stressad och typ skrek att hon skulle vara tyst :p
Men sen börja dom säga att vi skulle vända men vi hade redan gått i 20 min så jag sa att vi skulle fortsätta fram för de hade gått massa hästar där så dom måste ju komma ut någonstans.
Sen efeter 10 min kom vi ut ur skogen så vi tittade åt alla håll så vi såg att vi va tillbaka vid start/mål...
Så vi hade varit bakom scouthuset där vi hade börjat helatiden..
Men sen gick jag och ida till grillen och åt hamburgare, och sen till jakan snabbt.
Snart kommer min mamma hem sen ska vi göra tacos =)
Jag har inge mer att skriva om just nu men jag skriver väl ikväll.
Hejdå <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0