Hiss/Diss



Mysdress - Det är skönt att bara gå hemma med en mjukisdress, sitta vid datan/Tv:n
Man kan ju också ha de i skolan eller ute så de funkar till allt.

Jeans från Weekdays - Som ni kanske har märkt på mina outfits så har jag ofta eller alltid jeans på mig.
Men jeansen från Weekdays ( cheep monday ) Dom är tighta men ändå sköna att gå i så jag rekomenderar de.

Godis - Haha vem gillar inte godis? Man har de nästan alltid hemma på helgerna eller vardagarna.
Jag älskar iallafall godis :p





Toffsar upp till knäna - Jag har toffsar på benen men jag har typ 2 st om jag har mjukis men det är inte snyggt med toffsar ända upp till knäna.

8 timmar i skolan - Okej att man går i skolan 6 timmar som vanligt, men 8 timmar. Vuxna tjatar om att de kommer bli värre när man börjar jobba, det vet jag redan men det kommer säkert vara roligare än att sitta i ett klassrumm i 8 timmar -.-

Regniga dagar - Ush, alla har väl varit med om att det är regninga och tråkiga dagar och man bara sitter och kollar ut genom fönstret och önskar att de va sol så man kunde vara ute?

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0