Godmorgon!

Nu har jag vaknat sådär tidigt igen, vi har studiedag idag så de är skönt att vara ledig lite längre :)
Jag ska lägga in massa bilder nu så det kommer nog bli mycke att kolla på.
Nu ska jag bara lägga över bilderna till min dator och sen ladda upp på bloggen och facebook.
Och juste, jag drömde att jag var på klassresa och då åkte vi förbi där min pappa bor och jag fick hälsa på en snabbis och dom andra gick runt i deras centrum.
Och när jag ropade på leia och gordon frågade dom hanna och pappa vem jag var :O
Snacka om panik xD
Haha men jag ska fixa bilderna nu
Puss <3

Era ord
Postat av: Hanna

dags att komma hit mao, så dom inte glömmer dej :P

2009-09-21 @ 09:43:09
URL: http://nagonstansilivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv hanna: Japp jag tänkte komma på gordons födelsedag men de är ju på onsda :/

2009-09-21 @ 10:22:58
URL: http://dinemmi.blogg.se/

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0