Svar

Anonym:
Vem gillar du?
Är du en gräshoppa?

Svar: De du ;p
Haha nej?

Johanna:
Vem skulle du helst dejta? C,ronaldo eller Channing Tatum?
Om du fick byta namn vad skulle du då vilja heta?
Skulle du vilja ha ett seriöst förhållande?
Vem skulle du helst vilja ha det här seriösa förhållandet med?

Svar: Channing Tatum ofc haha.
Jag gillar inte mitt namn men det är ju ändå jag så jag vill inte byta namn ;p
Ja, självklart :)
Seriöst förhållande vet jag inte om det kommer bli, det beror lite på vad personen tycker om mig.
Men enligt min åsikt så ja :)
Det är lite personligt så du får fråga mig i person :)<3

Malin:
Do you love me? :)<3

Svar: haha självklart :)<3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0