Idag

Hej, idag gick jag och mötte Ida och Nadwo kl.08.45.
Så vi gick till skolan och då var de Hl-tid
Och rektorn kom och pratade med oss om att han inte kunde göra något åt att han hade bytt ut alla våra lärare.
Sen hade vi SO och det va kul som vanligt förutom när vi pratade om franska revolutionen.
Men sen hade vi rast och då gick vi till centrum, Malin hade med sig sin kamera och hon skulle ta kort på mig victor och ellen och när jag kollade bak stog en kille och gjorde poser haha jag höll på att garva ihjäl mig.
Sen mötte jag ese gianella och nich så jag följde med dom till grillen.
Jag kom försent till engelskan så ronny va redan ganska irriterad på mig.
Och sen på lektionen kastade fellan en lapp till natta och jag tog emot lappen när hon kastade, så jag fick skiten för det och hon skrev att det va jag som skrev lappen :s
Men sen hade vi matte....
Efter skolan gick jag och Natalie till henne och lämnade våra jackor och sen mötte vi Oscar och Pontus.
Vi gick till Donken direkt efter.
Så vi pratade och sånt där och åt såklart?
Men sen när vi skulle hem igen satte vi oss i lekgrejen.
Och prata där också, och jag dunka mitt huve i taket helatiden :p
När jag skulle gå på uttagning till musikalen så kom sam och sa att det bara va övning för Fn- dagen?
Så jag hade stressat från donken till skolan -.-
Men när vi gick hem pratade vi om MJ :)
Juste, i skolan kastade Ivan massa pappergrejer på mig så jag skulle göra tillbaka men jag lovar att jag missade varje gång jag skulel kasta på honom och jag garva helatiden xD.

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0